Termeni si conditii

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul  www.hyundaitgv.ro – administrat de SC. RAIMAN AUTO 2015 SRL, CUI: 35013275, j15/629/2015, cu sediul in com. Vulcana-Pandele, sat Vulcana-Pandele, Str. Principala, nr. 36, jud. Dambovita, tel. 0723 696 401, office@hyundaitgv.ro , cu obiect de activitate CAEN 4520 – Intretinerea si repararea autovehiculelor –  implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos enumerati.

Adresa de email la care oricine poate raporta eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site este office@hyundaitgv.ro .

 

Hyundaitgv.ro   isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, Hyundaitgv.ro  isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil.

 

Descrierea bunurilor disponibile pe Hyundaitgv.ro   (prin imagini, video etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Hyundaitgv.ro , acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Implicit Hyundaitgv.ro nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc.

Aceste erori nu obliga Hyundaitgv.ro  la nicio actiune.

 

Preturile si disponibilitatea produselor comercializate de catre Hyundaitgv.ro  pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a distribuitorilor sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora.

Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare.

 

Confirmarea comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare, este efectuata doar dupa procesarea acesteia de catre consilierii Hyundaitgv.ro .

 

Pentru motive justificate, Hyundaitgv.ro  isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientului/utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi in cazul in care considera ca actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Hyundaitgv.ro .

Pentru orice informatii suplimentare ne puteti contacta prin email: office@hyundaitgv.ro

 

Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.

Tot continutul site-ului Hyundaitgv.ro este proprietatea Hyundaitgv.ro  si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor.

 

Folosirea fara acordul scris al Hyundaitgv.ro  a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.

 

Politica de facturare si plata

 

Plata online

Puteti platii cu cardul de credit sau de debit direct pe site-ul nostru fara nici un comision!

TRANSFER BANCAR

La finalizarea comenzii, in urma datelor bancare afisate pe site-ul nostru puteti face transfer bancar.

 

Politica de anulare/retur

Cumparatorul poate renunta la produsele achizitionate din magazinul online hyundaitgv.ro, in termen de 30 zile calendaristice de la receptionarea lor.
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans si care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna.

 

Nu se accepta la retur:

→ Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice

→ Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale

→ Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura

→ Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport

Cheltuielile de returnare vor fi suportate in totalitate de catre Cumparator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului la sediul nostru.

In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.

Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.

 

Rambursarea banilor:

Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul.

ATENTIE – Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei/societatii pe numele careia s-a eliberat factura!

SERVICE:

Politica de Returnare a Banilor pentru Serviciile de Reparații Auto

La Hyundai Targoviste, ne angajăm să oferim servicii de înaltă calitate și să ne asigurăm că fiecare client este complet satisfăcut. În cazul în care nu sunteți mulțumit de serviciile noastre, vă oferim următoarea politică de returnare a banilor:

Eligibilitate pentru Returnare:

Politica de returnare se aplică tuturor serviciilor de reparații auto efectuate de către atelierul nostru.
Cererile de returnare trebuie să fie efectuate în termen de 7 zile de la finalizarea serviciului.

Cererea de Returnare:

Pentru a solicita o returnare a banilor, vă rugăm să contactați biroul nostru de asistență la office@hyundaitgv.ro , specificând numărul de factură și detalii privind nemulțumirea dumneavoastră.

Este necesar să aduceți factura originală și să prezentați vehiculul pentru o evaluare suplimentară, dacă este cazul.


Evaluarea Cererii:

Vom analiza cererea dumneavoastră și vom efectua o verificare a lucrărilor realizate. Evaluarea poate include o inspecție a vehiculului pentru a determina dacă serviciul a fost efectuat conform standardelor noastre.

Vă vom contacta cu rezultatul evaluării și vom discuta opțiunile disponibile, care pot include o reparație suplimentară sau o returnare parțială sau completă a banilor.


Condiții pentru Returnare:

Returnarea banilor va fi efectuată în termen de 14 zile de la acceptarea cererii de returnare, după evaluarea acesteia.

În cazul în care reparațiile au fost realizate conform standardelor și specificațiilor, dar există probleme care nu sunt legate direct de calitatea lucrării, s-ar putea să nu fie posibilă returnarea banilor. În astfel de cazuri, vă vom oferi alternative pentru remedierea problemei.


Excepții:

Politica de returnare nu se aplică în cazul defectelor cauzate de utilizarea necorespunzătoare a vehiculului sau de accidente.

Nu sunt acoperite de politica de returnare serviciile pentru care clientul a fost informat și a acceptat lucrările suplimentare care nu sunt incluse în oferta inițială.


Modificări ale Politicii:

Ne rezervăm dreptul de a modifica politica de returnare a banilor în orice moment. Orice modificare va fi comunicată clienților prin intermediul site-ului nostru sau prin alte canale de comunicare.


Pentru întrebări suplimentare sau clarificări, vă rugăm să ne contactați la office@hyundaitgv.ro . Suntem aici pentru a vă ajuta și pentru a asigura o experiență pozitivă în cadrul atelierului nostru.